Juste blogg ja!

Hääääj blööggen!
 
Och så har det gått några veckor och jag har glömt bort bloggen igen. Hehe, uuups.
 
 
Det här är väl det mest spännande som hänt senate veckan. Va ute med tjejerna och hade en helt underbart mysig dag. Vi började med en picnic i Badhusparken (nere vid vattnet) - bilden är från picnicen. Alla tre brände oss så vi såg ut som en trio kräftor haha :P
 
Sen gick vi hem till mig och grillade och hade en trevlig kväll :) De sov båda över men hade dock saker de behövde gå iväg till tidigt på morgonen därpå. Men det var en helt underbar dag och jag tror vi alla hade väldigt trevligt.
 
Har i flera år tänkt på en tatuering jag vill göra och jag har senaste månaderna verkligen börjar tänka på det jättemycket. Så har senaste veckorna försökt kolla på och hitta någon bra men ändå relativt billig tatuerare, antingen i Stockholm eller Östersund. Men det är så himla dyrt! Men men jag ger inte upp! Haha jag skaaa göra den här tatueringen om jag så måste spara pengar i hundra år ;) Vill dock gärna göra den innan London och gärna så snart som möjigt. Trots att typ alla i familjen går emot det. Men det är ju trots allt min kropp och jag som ska leva med den (och dessutom jag som betalar!) så det är upp till mig :)
 
 
Nåja.
 
 
Ha det bäst!
 
 
 
/CH
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...