Boooooring

Jag så himla trist...

Alla kompisar är antingen upptagna eller så går det inte att få tag på er.... -.-'''
Jobbiga människor -.-''

Jag fick faktiskt ett dataspel av Emma ( ^^ ), men det kan jag inte heller spela... för det typ hakar upp sig -.-
Jag ska avinstalera det och sen instalera det igen. Hoppas det funkar. :)

Jag fick också (ÄNTLIGEN!!!!!!!) en egen digitalkamera! :D :D :D Ljusblå och jättefin. :')
Har sprungit runt hela dagen igår och hela morgonen idag och tagit massa bilder. ^^
Det är så kuuuuul! Att ta bilder asså :P

* paus i ca 20 sekunder *


Sorry för det, men det var min favvodel av BWO låten Save my pride så jag ville höra det :)

*startar om låten*


"...like when we face..."
"...who's there too guide you"
"...we're in this togehter"


Bra låt det här :D



Ne nu ska jag fortsätta lyssna på bra musik....


Ha det bäst!


Kram



KTH

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Vad menar du med KTH? ^o)

2007-12-26 @ 13:20:45
Postat av: Carro

Hehe...
Jo, jag kallas Klars-Torsten hemma, ibland :P
Och då tyckte Tani eller Malin (kommer inte ihåg vem av dem det var...) att jag skulle kallas KT (Klas-Torsten) Men med tanke på att mitt efternamn börjar på H, och att det finns en skola som har förkortningen KTH, så tyckte jag att det skulle var KTH i stället för bara KT :P

2008-01-03 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...