Jahapp

Asså... igår var kontig.

Jag borde egentligen inte ha varit überglad på vägen hem. Tvärt om. Jag borde ha varit typ deppig, + att det regnade!
Men nej... jag var glad, och regnet gjorde mig überglad! :D Shit... var helt skummt.
Och sen när jag kom hem så såg jag Pelles skor. Han satti vardagsrummet, och jag blev helt "JIPPIE!! :D" Typ rusade in i vardagsrummet och KRAM! :D :D
Ih, har inte träffat honom på.... :O .... länge! :O

Men men... idag då.
Tyskaprov... VG... Nåja, helt okej för att vara tyska... -.-'
Var föresten hos syon idag... Vi räknade ihop mina poäng, och jag blev faktiskt rätt nöjd. :) Har faktiskt höjt mig skitmycket (ursäkta språket...)! Och jag ska höja mig ännu mer nästa år. :)


Hih. :)



Ha det bäst allihopa! :D

Kram



/Carro, numera nästan glad över sina betyg. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...