29 november torsdag, 25 dagar kvar till julafton ^^

Hm... jag vill konfirmeras igen. Var så kul när alla var här, för min skull. :')



Idag började dagen med att jag vaknar en halvtimme innan klockan ska ringa, med ont i magen -.- , så jag kan inte somna om. Så jag går upp i stället.

Väl i skolan så har vi NO första lektionen. Gick ju sådär... -.-''
Dagen gick rätt smärtfritt. Utom fel på sista matteprovsfrågan -.- Jag tänkte väldigt smart dock. ;)

Matten var sista lektionen.
När jag står vid mitt skåp och ska ta på mig jackan och sånt för att gå hem kommer Malin och tar mitt lås till mitt skåp. Det roliga med det var att jag visste att hon hade det. Men hon visste inte att jag visste det... Så när jag var klar med jackan och så, så går jag fram till henne, och som jag trodde. Hon håller i mitt lås. ^^
Vi börjar båda skratta, och hon går och stänger mitt lås, efter lite skratt och bus med skåpsluckan/"dörren".
Sen skulle hon ta bussen, så jag tänkte att jag kommer ändå få gå hem själv i det kalla tråkiga och regniga vädret, så jag kan lite gärna åka bussen med henne.
Vi gick in vid gamla matsalen, för att bli lite varma. Där inne sitter Elin, så vi går fram och snackar lite med henne.
Efter ett tag tar Malin Elins väska, och börjar busa, som vanligt.
Det blir, som vanligt när jag och/eller Malin busar mycket skratt och precis då kommer också bussen.
Vi går ut till bussen och går på.
På bussen skrattade vi lite till och hade lite kul. Fast du är alltid mycket starkare... -.- Hahaha.
Elin var upptagen med sin mobil, så det var mest jag och Malin som snackade. :P haha, din humor är så underbar. :D Man kan inte låta bli att skratta själv. :D :P
När vi kom fram till Vällingby sa vi hej då.
Precis (och då menar jag precis) när jag har sagt hej då till Elin och Malin kommer 158an. Jag går på den och kommer på att det blir ju väldigt fånigt, eftersom den går ju förbi skolan. Så jag fick säga hej till skolan en extra gång idag. ;) Lite kuligt.



Nu är jag hemma och lyssnar på min ex-favvolåt Kramp med  Markoolio. :3

Ha det bäst allihopa.

Och vad ni än gör, håll hårt i era kompisar, dom är mer än guld värda! I varje fall mina! <3


Som sagt; Ha det bäst allihopa!!! :D <3



/Carro, som älskar sina kompisar! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...