Äntligen helg

Hm...






Shit asså, jag är så hima trött. För just nu är det för mycket på en gång. Jag kommer allvarligt talat typ gå in i väggen eller nått snart.
Det är jättemycket i skolan, gymnasieval och massa andra saker som jag inte kan och inte tänker ta upp här...
Visst, det låter inte som så mycket. Men jag lovar, det är det!


Just nu känner jag faktiskt mest för att åka till Mormor och Morfar. Jag skulle iofs kunna slänga mig på cykeln och cykla dit (och så kanske jag hittar en hundvalp på vägen hem, som jag kan lägga i min cykelkorg som jag inte har, Molle ;) Ibland drömmer man bara för konstiga saker :P ).
Fast kl är iofs 19:09, och det är snorhalt på gatorna nu antagligen och det är mörkt och iskallt.
Jag får tjata på Mamma och Pappa att vi ska åka dit i morn istället :P



Shit...





Aja, ha det bäst alla människor och djur och granbarr och toaletter och allt som finns.  Öh... ^o)


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...