Kompisälsklingar ^^

Ih, Lollo och Molle... jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men.... NI ÄR SÅ UNDERBARA! :D

Shit asså! :D Idag innan elevens val. Haha, har inte garvat så mycket på länge tror jag. :P
Ish, va kul det var! :D <3
Bara för att ni är naturbarn  Hahahaha <3 :P xP

Det är helt galet, jag har kännt er i 9 år!
Allvarligt talat, ni är båda två som systrar för mig. :)
Ni är så otroligt bäst!

Älskar er, alltid! :D <3




Ha det bäst allihopa! :D <3

Kram


/Carro, med bästa kompisarna ever!


P.S. Ta det lugnt, alla andra kompisar,  ni betyder också asmycket. Men det här inlägget tillägnas Lollo och Molle. ;) <3

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Naturbarn.. haha :$

2007-12-01 @ 13:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...