piiiiiiip

Gymnasiemässa idag då.
Vet inte vad jag ska säga... Asså jag är så otroligt kluven. Jag vet inte vad jag vill gå! Eller jo, jag vet men... jag vet inte.
Jag blir så stressad pga allt det här med gymnasie och så.
Men den där vad-den-nu-heter som Molle och jag kollade på verkade intressant, och den är på engelska.
För så långt vet jag iaf, att jag måste gå på ett gymnasium som är iaf en del på engelska! Jag är typ beroende av engelska eller nått. Så himla underbart språk! :D

Men jag måste säga, att jag har världens bästa syster! Tack, Emma för att du hjälpte mig med gymnasiegrejerna idag. Nu känns det bättre iaf. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...