Taizé och mycket annat.

Jahapp, så har första veckan efter lovet gått.

Under lovet var jag i Taizé (ligger i Lyon i Frankrike).
Det var  helt underbart, en helt otrolig upplevelse. Jag känner mig helt... förändrad. Det kanske inte är nått som märks för andra. Men jag känner mig iaf helt annourlunda.
Jag var glad på vägen hem. :)


Jag ska snart sova, för jag är så himla trött!
Vi gick upp 7:30 varje dag i Taizé. Och i bussen kunde man inte sova mycket... Man satt ju upp i 31 timmar...
Ska bil så skönt att få sova, har inte sovit ordentligt på minst tre veckor...

I morn blir det bowling och sen hem till Tani och sova över med roliga människor. Synd att ni andra inte kan komma dock... :(

Nu ska jag svara på några mejl, och sen blir det SOVA! :D

Ha det bäst!

Kram

Bye!

Kommentarer
Postat av: L

Jag kommer:D vi ses

2007-11-10 @ 00:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...