2 Oktober

Idag har det inte hänt så mycket, utöver det vanliga.

Jag hade iofs världens skummaste dröm... Men det går jag inte in på nu ^^

Jag vill skriva nått roligt... Eftersom jag själv tycker att det är jättekul när folk skriver långa texter, så man har mycket att läsa, så vill jag skriva långt och roligt själv... Men det har inte hänt så mycket kul idag... Utom på mattelektionen förståss ^^ Haha, bästa mattelektionen ever! Molles och min humor äger xP <3 Kommer inte ihåg nått av vad vi skrattade åt, men kul var det :P

I morn när det återträff för dom som konfirmerades i år... Kul :) Och Lollo... du måste komma >.<
Det är också Taizé möte. :)
Det som är dumt med att det är både Taizé möte och konfagrej är att det är sammtidigt, och jag måste gå på mötet, eftersom vi åker om 25 dagar ( :D ), så jag måste liksom få reda på info och sånnt... Samtidigt som jag JÄTTEMYCKET vill träffa alla konfakompisar igen . :)  Vår grupp for ever! <33333

Hm... den här texten börjar arta sig, eller vad det heter. :P Inte så jättelång... Men ändå några rader... Vad ska jag skriva mer...

Jag har börjat sy ett par kortbyxor (typlish badbrallor) på syslöjden. :)
Haha, på tal om syslöjden... Hahaha, det var så pinsammt :P
Vi har syslöjd sista lektionen på tisdagar (idag alltså...) och så stog jag lutad över bordet (såg helt galen ut!) eftersom jag skulle nå till andra sidan, och helt plötsligt kommer det en Malin och en Elon inrusandes (ingåendes ^^) in till slöjdsalen, när jag står och ser helt knäpp ut! Jag fick skrattanfall och typ skämmdes ihjäl. Haha... Och eftersom jag är så otrooooligt smart så skriver jag det här också... så alla kan läsa och typ helt skratta ut mig... -.- Aja... jag bjuder på den, idag är jag snäll. (a) ;)

Hoppas du är nöjd nu Ladän, nu skrev jag "nått kul". ;) *kram*



Ha det bäst allihoppa! :D <3 KRAM! :D

Kommentarer
Postat av: L

Hihi det är alltid kul att läsa om människor man känner:)*Glad* Kram

2007-10-03 @ 18:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...