Klassresan

Trodde aldirg att jag skulle säga det, men vår klass är faktiskt ibland underbar! :D

Var på klassresa i helgen. Fredag-lördag.
Gick upp 5:15 i fredags... -.-

Men iallafall....

Asså... det går inte att förklara... Men det var så kul, för på nått sätt så blev alla en riktig klass.
Det var inte länge... men under en kort stund var alla "lika mycket värda". Asså... t.ex. jag stog och snacka med vissa jag inte brukar snacka med i vanliga fall.
Helt... underbart! :)
Faktiskt...

Och Lollo...! Hah! :D Du är också underbar! Jag vet inte vad du tycker, men jag tycker att vi hade jättekul! :D
Du är helt underbar, min älskade Gås And! :D <3


Kort sagt, klassresan var riktigt lyckad. Inte värd de 490 kr som det blev totalt... Men jag hade riktigt kul. :)

Michael blev bland annat berusad...
Det var lite kul ^^

"Oh, the happy couple!" Hahahaha :P

Ja... det var kul.

Mördarekorrar och spindelrövar bland annat. ;)


Ibland;

9a, vi är bäst! :D <3



Ha det bäst allihoppa! :D Kram

Kommentarer
Postat av: L

HAHAHA blev michel full?! xD hahaha! det hade jag
velat se xD

2007-10-22 @ 20:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...