Klassresebilder

Hinner inte skriva mycket, ska iväg om bara några minuter...


Men det jag skulle säga var...

DOM HAR LAGT UPP BILDERNA FRÅN KLASSRESAN PÅ INTRANÄTET!!! :O :O :O :O :O
Och jag är med på några av dom...! :S
Panik!

Men... Lollo, du är så söt så ^^
Du blir ju alltid bra på kort :O




Juste, snubben som var och snackade i vår skola idag, om hur det är att ha varit nazist, var så intressant!
Ska skriva mer om det sen... hinner inte nu.

By the way... Han åt med oss, på lunchen! :D
Eftersom jag frågade honom om han kunde göra det -.-
Tänkte inte på vad jag gjorde... bara gick fram och "Kan du sitta med oss?"
Hahahaha, när jag hade gjort det så bara "Öh... va gjorde jag nyss?! :O" Typ :P
Hahahaha. Lollo och Molle tyckte att jag var pinsam. ^^ xP
Men... det var intressant att sitta och snacka med honom. Eller... lyssna på honom, och prata lite. ^^
Han har så mycket att säga! :D
Jag gillade speciellt
Var glad för det du har nu, istället för att sörja det du saknar:

Den här föreläsningen påverkade verkligen mig!
Tack, puman. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...