Primtal

Min dag har varit rätt bra, för en gångs skull. :)
Otroligt bra faktiskt :O

Började med NO, där vi gjorde nån extragrej på NO provet- som gjorde att jag fick MVG på provet!!! :D :D *solt* ^^
Sen hade vi SV, och vår lärare är bästa SVläraren. Jag förstog för första gången alla delar av satsdelar! Subjekt och predikat är inge svårt... Med allt med ackusativobjekt och dativobjekt och alla andra krångliga saker fattar jag inte alls! Fram till idag. Haha. :D
Sen lunch... himla "skolmat", fiskpinnsliknandegrejer och potatis. -.-
SK, kollade på kort filmgrej om Burma (intressant tycker jag!) och sen himla grupparbetet. Uh... rysningar :S
Efter det, SO. Vi kollade klart på filmen. Gah! Jag älskar vulkaner och andra naturkatastrofer! :D >.< Jag är sån, hehe... Den rödgula lavan och de stora molnen som blir... oh... så häftigt :D
Efter det, Matte. Vi har grupparbete, och jag fick (Tack Lollo och Molle (a) ) välja vad vi skulle jobba med. Och jag valde primtal! Yey! :D :D Jag ÄLSKAR primtal! :D :D :D Kan typ rabbla alla upp till hundra snabbt. Rätt snabbt iaf... Heh... :$ Är man sifferfreak så är man. ^^

Förlåt, men jag måste få skryta lite...

MVGNOprovet
MVGIdrottsläxan (!)

Förlåt -.- Men att få MVG är STORT för mig!

Har också hänt andra bra saker, som är jättebra. Men... det tar jag inte upp här. ;)


Nu måste jag fortsätta plugga på bildprovet (ja... vi har bildprov -.-).


Ha det bäst! :D

//KT ;) (Haha, internt skämt med några kompisar ;) )

För er andra:

//Caroline

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är ju visst lika -.-

2007-10-05 @ 16:14:30
Postat av: Carro

?

2007-10-05 @ 19:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...