SUR!!!

Asså himla SKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT!

Förlåt... men hade skrivigt en jättelång, och då menar jag verkligen jättelång text.
Hade suttit jättelänge med den..


Jag klickade på "spara och publicera. Och i samma ögonblick upptäcker jag att internet inte funkar...!

Hemsidan blir till en "sidan kan inte visas" och hela min förpipplade text försvinner...!

JAG HATAR NÄR SÅNNT HÄNDER!!!!

Jag orkar verkligen verkligen verkligen, inte skriva om den... uh... Skit asså... -.-'''''''''''''''''''


Kram på er alla, och ha det bäst! :D

P.S. Ett tips... kopiera alltid er text innan ni klickar på spara -.-

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...