Tunnelbanan xP

Vilken resa det blev  hem idag på tunnelbanan. Hahah ;D

Orkar verkligen inte berätta hela.... ni lär höra det på fredag i skolan eller nått :P Nån gång får ni nog höra (för er som inte går i min skola.... ni får väll fråga eller nått :P)

Iaf... Lollo skulle rita av mig, och jag var otroligt noga med att hålla min högra hand på vänster ben.. men det lyckades du visst inte märka... -.-

Hahahahah, va vi skrattade :P

Lollo, du ritar så himla bra! Jag ser till och med smal ut på den där bilden ^^

Så här blev det;

image11


Ha det bäst och kram! :D <3


Kommentarer
Postat av: L

Fy farao. Jag satt ju på tunnelbanan. Där kan man inte rita fint! Nåväl. Du hade iallafall handen där då jag ritade av. På höger ben. Annars skulle jag ju inte rita den där? ;)

2007-10-10 @ 08:57:46
Postat av: Carro

Då måste jag ha flyttat handen typ en sekund, och så kollade du just den sekunden :P

2007-10-10 @ 16:00:54
Postat av: L

Så måste det ha varit, ja.

2007-10-10 @ 19:54:11
Postat av: Carro

-.-'

2007-10-12 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...