V-by flum ^^

Asså idag har varit... konstigt...

Dagen började med bildprov, gick rätt bra. :)
Sen... SV, med underbara Kajsa. :D
Sen var det engelska... jag har aldrig blivit så ledsen under en lektion förut. Shit...
Det som hände var att Pauline sa att hon skulle gå tillbaka till mammaledighet, och att hon inte kommer vara vår lärarinna mer. Hon kommer tillbaka i januari, men typ rektorn eller nån säger att det blir för jobbigt för vår klass att byta tillbaka engelskalärarinna. NEJ! Va sjutton vi bytte typ 10000 gånger i åttan! Vi klarar ett byte nu också då! Asså, jag blev så himla ledsen! Jag gillar verkligen henne. Hon är faktiskt jättebra!
Lunch.  ...
Tyska. Hon var sjuk, så vi fick ha Thea, som vi föresten kommer ha som ny lärare i engelska.
Hon var väldigt bra som vikarie. Och jag lärde henne rätt mycket. ^^
Sen, elvevensval. Skitkul! :D Simon sa att vi lärde oss lika mycket på vår 1,5 timme som sexorna lär sig på två månader! :D Det var jätteintressant. Det börjar verkligen bli nått med skoltidningen. :D Kulit kulit. ;)

Efter skolan, åkte jag och Malin till Vällingby och flumma runt. Vi va inne på gallerix i typ en halvtimme. xP Typiskt oss. ;) ~~~~~~~
Föresten, min tumme funkar nu. ;D Galna människa >.< :D


Snart ska jag och Mamma åka och hämta Emma, som kommer med tåget till Stockholm snart! :D


Jag åker till Taizé om 22 dagar nu! :D Längtaaaaaaaaaaaaaaar! :D


Jag är knäpp, jag vet. >.<


Ha det bäst allihopa! :) <3 Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...