V-by med Mamma ^^

Hahaha, min Mamma är ju galen xP Därför älskar jag henne :D

När jag kom hem idag, nästan precis 15:00, säger hon "ska vi åka till Vällingby och kolla på vinterjacka till dig?" eftersom jag var trött och bara ville ta det lugnt, sa jag att jag inte ville, men hon lyckades övertala mig ändå.

Så vi åkte upp till Vällingby, gick till Stadium, såg en jacka som jag fick tokfel på, eftersom dragkedjan var helt kajko. Men vi la iallafall undan den, ifall jag skulle vilja ha den. Jag såg också en höstjacka som jag gillade på en gång, den köpte vi. ^^

Efer Stadium gick vi till... aja nånstanns var det... kommer inte ihåg var...

Det jag ville komma fram till var att, vi skulle åka upp till Vällingby och köpa vinterjacka, och sen åka hem... hehe...

Resultatet blev:

* Höstjacka
* Vinterjacka
* Ett par skor (mina "drömskor", har velat ha sånna jättelänge! Röda stövlar med liten (minnimal) klack :D :D )
* Mobilsmycke ( kostade iofs inte så mycket ^^)
* iPod"skydd" (kostade lika lite som mobilsmycket (39,50 kr)
* Tröja (rätt lång, trekvartsärmad, röd och svart randig med typ... polokrage, fast en sån som hänger ner... ^o)  )
* Mössa
* "Kläder i samma kategori som strumpor..."  -.-'''

Nu låter jag som himla modefreak... Men det är jag verkligen inte!
Den enda modegrejsigrojs jag gillar är skor. Skor har jag gillat sen jag var... väldigt liten... har dock inte alltid gillat att prova kläder... det har kommit på de senaste åren...
Iaf... Jag är inte nån shoppgalen tonåring, det blev bara lite mycket idag ^^




Ha det bäst! :D Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...