Hejsan

Iiiiiih! :D :D



Jag är typ hyper just nu... Och det är jobbigt, för jag är trött och då orkar jag inte vara hyper. >.< Men jag är det ändå -.-'''


Och jag saknar alla mina kompisar! Kom hit allihopa! >.<


Btw.... första dagen på praon idag, med Ladän. :) Kulit!

"Är det här basilika?"
"Nej, det ligger i en vit låda."
"Är det här tillräckligt mycket?"
"Det där är inte basilika?"
*let let let*
"Är det här basilika?"
"Hahaha, ja, det där är basilika."


Hahaha, Ladän du är underbar :P


Ha det bäst allihopa!



KRAAAAAAAAAM!

Och en extrastor KKKKRRRRAAMMMM till min kära syster! :D KRAM! :D


Kommentarer
Postat av: L

hahaha!! juuuste:P det hade jag ju glömt bort helt xD saknar dig:( <3

2008-12-04 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...