Hejsan hoppsan

Jag känner att det var ett tag sen jag skrev ett riktigt långt och intressant (?) inlägg här...
Eftersom jag har så himla tråkigt just nu så lär jag inte göra det nu heller. :P


Lite trisst att skolan börjar igen om 6 dagar... :/

Men men. That's life... Tyvärr -.-'
Nä, nu ska jag inte klaga. Vår skola är faktiskt bra!
Men jag har typ ångest över nationella proven! Och vi ska göra SV-proven redan nu i januari/februari har de sagt i skolan! :S Uuuuh... PANIK! :S



Jag saknar er, allihopa!! De flesta av er har jag inte sett på... stort sett hela lovet! :S
Ring eller hör av er på nått sätt, så kan vi kanske ses nån gång innan (och självklart efter!) skolan börjar. :)


Ha det bäst!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...