Hejsan kina-person

Det här inlägget är egentligen bara för Emma.
Så jag hoppas att du läser det här nu också. :P

Ville bara säga att jag saknar dig som en tok och att jag hoppas att du har läst mitt brev. :)

Vi har skaffat nått slags telefonkort nu, så vi kan ringa till dig. :) Det ska jag göra nån gång snart, förhoppningsvis. :)

Här hemma är allt typ som vanligt. Jag går i skolan, går hem och möter en pruttandes katt. Joorå, livet är underbart. ^o)
Ne, men allvarligt talat.... Sötnos pruttar väldigt mycket.
Ne, det var inte det som var det allvarliga talat här :P

Det allvarliga talat är, att jag saknar dig jättemycket och hoppas att du har det jättekul där långt långt borta!
Kom hem snart...



Ha det bäst och jättekul! :D


Jag älskar dig, Emma!


KRAAAAAAM!!!! :D :D :D


/Din syster.

Kommentarer
Postat av: Emma、

Nuss!!
skriver mer sen。 kan inte mer nu.
alskar dig!

2008-01-22 @ 08:58:56
Postat av: Linen

Älskar dig också

2008-01-26 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...