Bläh, boring

Nu är det så här att jag klagar på att mina kompisar inte skriver i sina bloggar samtidigt som jag skriver typ en gång varannan månad, så jag ska kanske inte klaga på dem. Men då tänkte jag såhär att om jag nu börjar skriva i min iaf rätt ofta så har jag faktiskt rätten på min sida att få klaga på mina vänner. Haha, jag är ett geni! ;)

Då återstår bara ett litet litet problem. What to write? Hur intressant är det att sitta och läsa om vad jag gör under dagarna egentligen?

Jag skulle ju iofs kunna skriva att mitt hår är väldigt smuttsigt och att jag ska tvätta det i morn. Men hur kul är det att veta egentligen?

Jag är ingen bloggare helt enkelt...

Det är däremot Lollo. Hon är grym på att skriva bra blogginlägg. Va sjutton tog du bort din blogg för? Jobbigt... Den såg man ju fram emot att läsa varje dag. Nåja. Man får inte alltid det man vill ha. Och så länge du är min kompis är jag nöjd. :)

Mina ögon kliar för att jag är så trött. Och kl är bara 23:24... Skumt.

Oh, vet ni vad? Klart ni inte gör... inte än i alla fall. :P
Iaf... i morse vaknade jag av någonting, vet inte vad. När jag väl börjar bli lite trött igen och precis ska slummra till igen så ringer det på dörren och jag blir klarvaken. PLING!!! Jippie. Och trött som jag var låg jag kvar i sängen och trodde att Pappa skulle öppna men nej, han sover som en stock. Eftersom jag inte visste att Pappa sov låg jag kvar och hörde hur personen som ringde på går iväg... Jag kollade ut genom fönstret och såg att personen som hade plingat på gick iväg med ett stort paket. Måste ha varit mellan 1,5-2 meter långt. Men när jag gick ut typ en halvtimme senare (för att jag trodde att de hade lämnat det på tomten eller nått så vi ändå skulle få det) för att hämta det var det inte där. Så de hade alltså gått iväg med vårt paket! Vilka typer! De ringer väll på vid kl 9:15 i morgon igen... -.- Mamma och Pappa, jag öppnar inte!

Ursäkta alla möjliga stavfel och liknande men jag orkar inte läsa igenom det här nu. Kl är 23:30 och jag vill sova... Ska upp relativt tidigt i morgon och fira midsommar! Yey!

Natti Natti på er alla därute! :)

Bye

Ni kan få en god-natt-kram också ;)

KRAM! :D

/CH

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Naw, jag blev så rörd av det där att jag nästan funderar på att göra en ny blogg :$ Kära nån.

Men då får folk allt läsa och ösa med kommentarer så man har något att fortsätta skriva för ^^ Du vet vad jag menar.

Och kom ihåg; jag tittar i din blogg varje gång jag har datorn igång (stort sett varje dag).. Så.. du vet bara :D

2008-06-25 @ 14:00:22
Postat av: Kattsång

Vänta lite nu! Jag har ju en blogg på msn Spaces! Gå in där och titta vetja! Du vet den där lilla gula stjärnan som dyker upp bredvid ett namn i msn-listan... då något är uppdaterat... klicka på den. Eller.. ja.. jag kan ju ge dig en länk istället;

http://cid-33e08ce210e56ae3.spaces.live.com/



Kommentera massor nu :'D

2008-06-26 @ 13:20:15
Postat av: L

Jag kommer också in och kollar här varje dag, bara så att du vet :D

2008-06-26 @ 18:26:47
Postat av: Carro

Jag vet, Lollo, men det är lättare och roligare att läsa sån här blogg ^^





Och Ladän, tack tack. Jag är glad för läsare och kommentarer! :D



Alla; Kommentera mera! ^^ :D

2008-06-28 @ 22:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...