Lollo och Molle :D :D

Jag satt och gick igenom bilderna på min bilddagbok och så var det några bilder på Lollo, Molle och mig och jag fick ett sakna-Lollo-och-Molle ryck! Asså, hjälp vad ni är bäst! Ni är så himla otroligt bra kompisar. Verkligen!

You guys rock! :D Löv ju för evur! ^^ :D

Allvarligt, Molle och Lollo, ni ÄR bäst och jag är så himla otroligt glad att jag har er. Annars hade mitt liv varit så otroooooligt tråkigt. Tänk alla gå-till-skolan-tillsammans jag skulle ha missat. Obeskrivligt. Verkligen. Ord kan inte beskriva er betydelse för mig. Kan bara säga att jag verkligen älskar er och ni betyder SÅ HIMLA OTROLIGT MYCKET för mig!


Ha det bäst allihopa!



Och Mormor, hälsa Morfar (och dig själv) att ni två är de bästa Mormor och Morfar som finns! Jag älskar er!


God Natt och sov gott allihopa.

Byyyye

KRAM! :D

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tack det samma. Du har tillfört oss så mycket glädje. Hoppas att Du alltid skall vara lika mjuk och god.

Kramar i mssor och hoppas att vi ses snart igen.

2008-06-30 @ 10:35:42
Postat av: Malin

Alltså miahaehahh Carro vad du är söt, underbar, bäst!!!!! Obeskrivlig! Oersättbar! Världens bästa kompis :D Älskar dig!

Postat av: Kattsång

Men så söt du är!! :'D Blev tårögd när jag läste det. Jag vet inte ens vad jag ska skriva på den här kommentarsaken pga all glädje du nyss gav mig :$$ Tusen tack!!! Och DETSAMMA!!! Du är bäst!!

2008-07-06 @ 17:45:00
Postat av: Carro

Hihi, va söta ni är! :D



Tack tack :)

2008-07-08 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...