Hejsan på ersan

Idag har det inte hänt så mycket. Mest varit i skolan.

Det var kul igår dock. Jag går ju mediakunskaps-kursen i skolan (går ju meidaprogrammet) så vi håller på att göra filmer just nu och jag är regissör. Hehe, men iaf så skulle vi börja spela in igår då. Det gick ju som det gick... Första scenen går ut på att en av 'skådespelarna' skulle stå med ryggen mot kameran, vända sig om, le och säga "atlast". Inte så svårt, eller hur? Jo.

Första tagningen: "Tagning!" - (jag sa). Alla står och väntar på att han ska vända sig som. "Bryt! Hallå, tänker du vända dig om nån gång?" "Jaha, har vi börjat?". Haha, så det gick ju som det gick. När vi väl, på femte försöket, fick till det perfekt så kör det förbi en bil i bakrunden. Suck! Den sjätte tagningen blev helt okej så vi nöjde oss med den. Vi var dessutom så illa tvugna att vara nöjda, för lektionen slutade. Så vi hann ungefär max 8 sekunder in i filmen. Hehe, bättre lycka nästa gång till oss!

Det är förresten bara 43 dagar kvar till skolavslutningen! Yey!

Nu orkar jag inte skriva mer för idag. Vi hörs.

Kram


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...