RWS-återträff!

Det är idag en glad jag som skriver för i morgon är det återtäff för alla förra årets nior i min gamla skola! :D Yey! Alla hoppar av glädje? :P

Ne men det ska bli jättekul. Älskar verkligen den skolan. Haha, gud vad jag grät på avslutningsdagen. Och jag är inte en person som gråter mycket. Men iaf ( = i alla fall. För er som undrar :)  ) det ska som sagt bli jättekul. Bästa skolan och bästa människorna ever! Typ nästan alla de bästa skolminnena jag har är från den skolan och jag gick ju ändå bara där två år av mina 10 grundskoleår (om man räknar med förskolan).

Längtar nog mest efter att få träffa alla igen. Både lärare och människor. Se vilka som har ändrats och hur de har ändrats. Jag är ju en av de som inte ser ut som då. Hihi, kul att se allas miner ska det bli.



Ne nu måste jag faktiskt gå och sussa, tidig skoldag i morgon.   Bläh! >.<

Nåja, ha det bäst så hörs vi! :D


Kram


CH

Kommentarer
Postat av: Mormor

Blev det som Du tänkt Dig?

2009-04-16 @ 19:52:48
Postat av: Caroline

Ungefär. Inte så många lärare där dock så det var lite trist. Skriver ett nytt inlägg om det i morgon.



Kram!

2009-04-16 @ 23:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...