Ett årtionde har snart gått!

Slog mig nu att om 9 dagar har det gått ett årtionde på vårt nya decenium. Mitt första hela årtionde. Lite lustigt. 10 år som jag faktiskt kommer ihåg alla, eller ja, i stort sett alla år av. Jag hänger inte riktigt med på hur pass gammal jag faktiskt är. Blir myndig nästa år. Det är lite skrämmande faktiskt! Jag minns när jag var åtta och tänkte att det är bara 10 år kvar. Det är 7 månader och 3 dagar kvar nu... Sen bara PANG BOM är jag 18. Skumt. Ett år tionde.

Och i övermorgon är det julafton! :D Då kommer min kära släkt hit och får massa klappar av mig.

Nu måste jag gå och fortsätta städa mitt rum så det blir fint till det nyss nämnda ( - julafton ;) )


Kram på er!



Ha det bäst!



/CH - som nu äntligen har fattat att det faktiskt snart är jul och börjat komma lite smått smått smått i julstämning. ^_^ Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin Bronse

JULAFTON!!!!!!!!!

2009-12-23 @ 20:10:07
URL: http://sweetjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...