Naturhistoriska med H*3

Kom precis hem från ett besök på Naturhistioriska Riksmuseet med Helena, Håkan och Hanna.



Vi börjar med en übersnygg bild på mig ;) Nej, jag röker inte, jag gjorde bara en konstig rörelse som nu är förevigad :P



Jag tänkte ta kort på söta familjen när de kollade på vulkanerna. Det blev att Helena och Hanna kollade på vulkanerna och att Håkan gjorde en pose framför kameran :P



Sen bar det av till dinosaurierna. Denna lilla krabat, som låg och sov, fick man inte väcka.



Här är skylten bredvid honom/henne (den >.<)



Den lilla sovande må vara söt men det här är varför jag gillar dinosaurier så mycket. Ballt!



Sen blev det att kolla på människornas utveckling genom tiden. Hanna gillade att trycka på alla knapparna som fanns :P



Här är en avbildning av den sorts uråldriga människa man hittade år 2003.



Jag var bara tvungen att ta ett kort på det här xP



Sen blev det lunch



Vi testade reaktionsförmågasaker. Hanna va snabb.



Det gick bra för mig med. Tills...



...jag slog i handen! Det lyckades Helena ta kort på. Jag ser himla läskig ut. Framförallt om man zoomar in. :P



Vi fikade och sen flummade vi runt lite bland fisksakerna. Jag och Hanna "gick på vatten" :P



Sen gick deras parkeringstid ut så vi åkte hem. Och nej, jag håller inte för näsan, det ser bara ut så. Haha :P


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Mozer

Ja visst hade vi en bra dag på Museet :-) Tack för du följde med..kram kram från oss.

2009-12-29 @ 19:27:10
Postat av: Malin Bronse

Du är så söööt Carro :D:D:D <3

Mer bilder, we like bilder ^__^

Me miss you!

2010-01-03 @ 19:21:02
URL: http://sweetjack.blogg.se/
Postat av: CH

Haha, på bilderna eller typ texterna till bilderna? :P

Ja, jag ska börja försöka ha bilder så ofta som möjligt. Det funkade typ inte förut för massa lång tid sen när jag försökte lägga upp fler än två bilder dog datorn så har inte vågat sen dess :O

Me miss you too! :(

2010-01-03 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...