Önskeliste uppdatering

Jag har lite saker att lägga och att ändra med min önskelista:

  1. Jag vet inte riktgit vilken iPod jag vill ha så jag vill hellre ha sponsring (dvs pengar eller ev. rabattkupong eller liknande, hehe) till den så jag kan bestämma mig i lugn och ro.

  2. Jag vill lägga till på listan att jag vill ha musik från Tegan and Sara (ett par tvillingtjejer från Canada).

Tror det var det just nu. Kom på något igår jag ville lägga till på listan men jag har glömt bort det just nu. :P Haha, men presenter är inte så viktigt faktiskt. Väldigt onödigt egentligen men men folk undrar ju liksom vad jag önskar mig så tänkte att det var lika bra att lägga ut det här. ;)


Kram på er, nu ska jag plugga.


Ha det bäst!




/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...