Hej

Jag hoppas att ni sett min önskelista i förra inlägget? Om inte, så befaller jag er att göra det omedelbart. Fast läs klart det här inlägget först. ;)

Som ni märker har jag gjort om designen på bloggen. Rätt trista färger, jag vet, men folk klagade så mycket så jag tänkte att jag skulle ändra ändå... Så va tycks? Om ni inte gillar det, snälla kom med förslag! Och förresten, är det nån som vet hur man flyttar den stora rutan till höger här där det står "sök i bloggen" til vänster om den här rutan? Och vad man ska skriva för att byta bild? Än en gång, vad tycks?

Nu är vi förresten hemma igen från Harholmen. Alltid kul att åka på semester (ska man kalla det för det?) men blir lite lätt långtråkigt där, framförallt när det regna och var grått och tråkigt väder ca 98% av tiden där. Haha och jag måste få vara lite storstadsunge och säga att det är skönt med rinnande vatten. Förlåt men det var tvunget att bli sagt. Okej, skrivet då.

På tal om att skriva; För första gången i mitt liv (ja, jag är seriös) har jag långa naglar på alla 10 fingrar och det är väldigt skumt för mig, eftersom jag inte än har vant mig vid det. Ta t.ex. nu som exempel, att skriva på mitt tangentbord. Jag måste vinkla fingrarna/händerna för annars trycker jag ner tangenten med nageln och då halkar jag lätt. Jag är fullt medveten om att det här stycket var helt onödigt men jag ville fylla upp det här inlägget med text. eftersom mina senaste inlägg har varit så korta.

Anywho, nu tycker jag nog att det är långt nog för att kunna avsluta.

Kommentera nu riktigt ordentligt, snälla små söta människor, så blir jag riktigt glad. ^^

Nu ska jag ta och förklara vad ^^ är för nått, för er som udrar. Det är typ ett fniss. En blandning av fniss och en :) . Så är min tolkning av det. Svårt att förklara dock.

Aja, ha det bäst så hörs vi snart.

P.S. Kommentera flitigt!

P.S. 2. Kolla önselistan precis nedanför här!


Kram!

/CH

Kommentarer
Postat av: Mormor

Finns inte en chans att jag kan köpa Dig allt. Du får nog träffa mig uppe i Vällingby och välja ut något. Va bra att Du bytte färg. Jag kunde inte se något av vad Du skrev. KRAM

2009-07-16 @ 17:21:55
Postat av: Mozter

Mozter tycker det var en väldigt snygg blå färg :-)



Kram kram

2009-07-18 @ 16:14:52
Postat av: Kattsång

Kan fortfarande knappt läsa din blogg pga alla starka färger >.< Man får jätteont i ögonen. Mörkt på mörkt är aldrig bra, så ha hellre en ljusare bakgrundsfärg där den svarta texten är! :) Ett tips iallafall!

2009-07-25 @ 21:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...