Önskelista

Folk har bett mig att skriva mn önskelista här, eftersom jag fyller år om 12 dagar. ^^ So here goes:


* Bordsfläkt
* Digitalklocka (armbandsur)
* Digital fotoram
* Bärbar radio
* Filmen "Hitler. Förintelsen"
* En stor Toblerone
* Rund kortlek
* PENGAR!!!
* Övningskörningstillståndsak
* Whiteboard
* Presentkort
   - Lagerhouse
   - H&M
   - Åhlens
   - Clas Ohlsson
   - On Off
   - Och liknande affärer
* PSP (playstation poartable)
* Locko Rocko - pspspel
* Bandit CD (alla)
* BWOs senaste CD
* Pennor
* Skrivblock
* Sudd
* Skolsaker i allmänhet
* Bärbar DVDspelare
* Pysselsaker
* Faktaböcker
   - Dinosaurier
   - Egypten (forntida Egypten med faraoer och liknande)
   - Historiska händelser
   - Naturkunskapsböcker
* Worms (dataspel)
* Romaner (hellst pocketböcker)
* Cykelhandskar
* Death Note (mangabok - är inte så hemskt som det låter) Har bara 1an och 2an
* Massage
* Kaktusar


Det var väl det, tror jag.


Ha det bäst!


Kram



/ Caroline




Underbar :D

Kommentarer
Postat av: Malin Bronse

Om vi inte har slängt den så tror jag vi har en whiteboard i källarn som du kan få ^^

2009-08-15 @ 20:38:00
URL: http://www.malinbronse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...