Jahapp

Okej nu är det såhär att det var tydligen en som gick i trean som vann poesitävlingen. Men det tänkte lärarna tydligen var onödigt att berätta, tydligen, eftersom de sa ingenting under hela skolavslutningen så jag var tvungen att fråga efter vad som hade hänt och då sa de att det var en trea som vann. Tydligen hade de inget andra och tredjepris. Dåligt... Och också dåligt att de inte sa nått till oss som var på avslutningen i fredags. Treorna gick ut i torsdags och hade sin egna avslutning och fick väl reda på det då antar jag... Aja... Jag får väl vinna nästa år. ^^

Hur som helst, om ni vill läsa den så får ni ta och kommentera jättemycket så jag vet att ni vill läsa den. Och om jag får massa massa kommentarer så kanske jag kan lägga upp den. ;)



Ha det bäst så länge!



Btw (by the way), nu har jag SOMMARLOV! :D



/C

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Lägg upp den! :D

2009-06-07 @ 10:26:20
Postat av: Mormor



Grattis till sommarlovet.Hoppas att Du har tid att komma och hälsa på någon dag. Det ser vi fram emot.

Det är klart att jag väldigt gärna vill läsa vad Du skrivit. Jag läser med glädje allt Du skriver. Du är ju bäst.

2009-06-07 @ 19:00:14
Postat av: Caroline

Tack så mycket. Självklart ska jag komma över någon dag. Det ska bli kul.



Inte är väl jag bäst, du och morfar är ju bäst!

2009-06-08 @ 00:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...