Mjao

Jag kom på en sak. Min katt är himla underbar. Jag har varit hemma ensam rätt mycket de senaste året så vi har fått bra kontakt så hon är med mig nästan hela tiden hemma. Nu när det är lov och jag är ensam hemma förljer hon efter mig var jag än går i huset. Ungefär som en hund i koppel fast utan koppel. Det är sött tycker jag. Jag älskar min katt! :D




I tisdags (förra veckan) sa Phonehouse att min mobil skulle komma på torsdag (från Sony Ericsson). Vi går dit på torsdagen och de säger Tyvärr, den har inte kommit än, den kommer på måndag. Vi går dit och Nej den har inte kommit än, den kommer på torsdag. Men snygg keps. *pet pet*. Asså jag blir galen! Det ska inte ta en och en halv vecka att leverera en förbaskad telefon! Och om du ska göra mig sur för att telefonen inte kommit än, lägg av att peta på min keps!

Hur som helst, jag blir galen på ericsson. De är så förbaskat sega. Jordens sämsta service. Jag blir så irriterad bara.

Aja, jag har väl mobilen om en månad i alla fall...


/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...