Mobil

Jag lämnar in mobilen, för att den inte funkar, på helgen och på fredagen får pappa ett sms där det står att mobilen är klar. Jag åker och hämtar ut den på lördagen. När jag kommer hem och startar den märker jag att det är samma fel på den som jag hade lämnat in den för. Suck. Jag åker upp igen och lämnar in den. De säger till mig att den här gången kommer det gå fortare eftersom den redan har varit inne och nu ska den in på returfixning (eller vad det hette). Nu är det söndag. Jag lämnade in den för 8 dagar sen. Det har gått längre tid än förra gången...

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Dålig stil. Verkligen. Bu för telefonreparatörer.

Bä för dig som skriver blogg :D Gör det ofta, tittar här dagligen!

2009-03-16 @ 17:59:54
Postat av: Mozter!

Jaaaaaaaa Linen har skrivit nåt retas fniss

Men jag håller med ... det var taskigt att man ska behöva vänta så länge...



Stor kram Mozter

2009-03-18 @ 17:54:29
Postat av: Caroline

Hihi, kommentarer. Det gillas ^^

Om ni lovar att kommetera ska jag försöka skriva oftare ^^

Ja, det är lite dåligt att man ska vänta så länge. Men nu funkar den ju. :)

2009-03-28 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...