Longboard :D

Hej!

Jag kom rätt nyligen in från att ha åkt longboard (ser ut som en skateboard fast längre) med Molle. Det var hysteriskt roligt! Jag har funderat på att köpa en men med tanke på att de kostar 1100 kr som billigast (typ 2000-2400 i vanlikga fall) så är det nog bra om jag testar att åka först och ser om det är roligt. Och roligt var det! Det var fantastiskt roligt. Att bara ställa sig på den först var läskigt men när jag väl kom igång var det hysteriskt roligt. Så nu blir det att spara på pengarna så jag kan köpa en longboard sen. :D Och alla skydd och grejer man behöver till... Inga billiga saker det här. Fast jag får nog tillräckligt med pengar lagom till snön. Men då har jag lång tid på mig att välja vilken jag vill ha iaf. Så det är bra :D

Hur som helst, här är en fin liten video Molle spelade in av mig, när jag åkte longboard. Kolla vilken fart jag får upp för att vara första dagen jag åker! Notera också min snygga flygning = räddning från att ramla, i slutet.

Enjoy!




Ha det bäst!



/CH - nu med longboarddrömmar :)

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Haha, vad kul! :DD Men använd hjälm!!

2009-09-28 @ 19:10:57
Postat av: Mozter



duktig du är..

håller med föregående talare...var är hjälmen !!!???

kram i mängder :-)

2009-09-29 @ 20:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...