Schema

Efter många om och men och mejl hit och dit ser mitt schema nu ut såhär:



Bästa jag har haft i den här skolan. Helt okej faktiskt, utom där lektionerna krockar men men vad ska man göra? Kan skolan inte fixa det så vem ska då göra det? Jag har klagat tillräckligt, orkar inte skriva alla mina argument här. Har sagt de så många gånger. Kort sagt så resulterar det i att jag kommer gå halva kurser och det är skit och ja... det är dåligt men så är det nu. Jag har ändå bra schema, för jag har inte 5 timmar hål som några av mina klasskompisar har iaf. Jag hade förra terminen en 3 timmars lunch och en 3,5 (varannan vecka, varannan var den bara typ 2-2,5...). Hur som helst, jag har ett bra schema för att vara min skolas schema.

Förresten, jag hade min första japanskalektion idag. Det var sketakul!

Japanskaga suki des(u)! Mahahahaha! xP


Sayonara!


/Caroline-san


Btw (by the way...) kommentera människor, inge kul att skriva annars! Alla som känner mig måste kommentera! ;)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Då kan vi räkna med att Du åker till Japan efter gymnasiet? Vad spännande. Vi har ju fått lärt oss en del om Kina, nästa land blir tydligen Japan. Lycka till.

2009-09-03 @ 16:57:06
Postat av: Caroline

Haha, nja, Japan, det vet jag inte. Kanske åker dit ett litet tag men inte lika länge som Emma var i Kina

2009-09-03 @ 22:07:22
Postat av: Anonym

Haha, 5 timmars håltimma verkar kul. Nästan enda anledningen till att jag inte kommenterar är pga att jag får för ont i ögonen av att läsa :$

2009-09-09 @ 21:09:42
Postat av: Kattsång

Jag skrev förra kommentaren, sorry.

2009-09-09 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...