Vilken dag!

Idag har varit en händelserik dag. Jag har:

* Röstat för första gången. - Kyrkovalet.

* Nästan tappat rösten (fortfarande hes).

* Och spelat trummor med Lollo, Molle och Martins bandsak ^^

Trummor var väldigt kul. Jag är inte ett dugg bra på det men det kan vi ignorera, det var väldigt kul. Jag vill lära mig spela trummor bra så jag kan bli trummis i deras band. :P Hahaha, vilka drömmar jag har. ;) Ne men det var faktiskt väldigt kul och skulle vara himla kul att kunna.


Nu ska jag snart sova.


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Spela med oss! :D

2009-09-28 @ 19:07:26
Postat av: Caroline

Om jag får så jättegärna :D

2009-10-04 @ 00:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...