Emma långt borta

Igår vid 14:30 lyfte Emmas plan till Taiwan och vi stod och kollade till vi inte såg planet längre.

Jag tog med mig kameran :)



Först checkade vi in Emmas väska och sen gick vi och fikade.



Sen var det tags för Emma att gå :( Det blev kramar och mycket känslor



Vi stod som sagt och kollade på när planet åkte. Här rullar planet ut. "Hej då, Emma!"



Där är hon nu




Kommer sakna dig, knassyster! Älskar dig supermycket!


Ha det nu bäst i Taiwan! :D


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag älskar dig!



Kollade faktiskt ut när planet började backa. Antog att ni stod och kollade efter mig. Då tittade vi på varandra :)



Jag är trött och längtar efter er så mycket att jag blir knasig! Lycka till i skolan! Trredje året är speciellt!



Pusspuss!

2010-08-20 @ 13:54:20
URL: http://elpiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...