Sänka överläpp under operationen

När jag senast var på Karolinska och pratade med de som ska operera mig frågade de mig om jag vill sänka min överläpp under operationen. Minns inte riktigt hur de skulle göra. Jag svarade nej för jag hade tanken att jag 'vill vara speciel' och att jag är det i och med hur jag ser ut. Men allteftersom tiden har gått har jag insett att det är väldigt irriterande med en överläpp som är fast uppe. Folk stirrar HELA tiden.

Därför mejlade jag nyss min läkare och sa att jag har ångrat mig. Jag hoppas verkligen att jag har rätt mejladress. Blir lite jobbigt annars ;) Ska dit igen den 1 september och de ska gå igeonom operationen med mig men jag tänkte att det är nog bra att säga till att jag har ångrat mig så snart som möjligt efterso de planerar operationen och framförallt eftersom den franska läkaren kommer hit och ska operarera mig. Då är det nog bättre att säga det idag (precis två månader innan operationen) än en månad och 10 dagar innan.


Framgångarna med rummet är inte många. Har börjat sortera/rensa gamla skolpapper men det ser mest ut som ett väldigt stökigt pluggrum på golvet just nu. Men men, det måste bli superstökigt för att man ska komma någon stans. Det har jag lärt mig genom årens gång. ;)



Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hej! Jag vill göra en tandköttskorregering/sänka överläppen så som du beskriver. Jag undrar hur det går till, om det är en tandläkare eller plastikkirurg som gör det, pris osv. Kan du berätta hur din opperation gick till. Jag har letat jätte mycket efter just detta på nätet men hittar ingenting allls, därför skulle jag bli ytterst tacksam om du kunde svara. :-) MVH

2011-12-18 @ 00:55:59
Postat av: Niklas

Hej! Tänkte hur går man tillväga eftersom jag har funderat på att sänka min överläpp. Tacksam för svar

Svar: Hej
Jag vet inte helt säkert tyvärr.
CH

2014-09-10 @ 18:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...