Mobil beställd - lycklig!

Har nyss beställt en ny mobil. Ja, nu är jag fattig... :(

Men jag behöver en ny. Trots att jag älskar min jag har nu så måste jag byta ut den. Och jag har INTE köpt en ny Sony Ericson. Never again! Har haft min ca 1,5 år och den krånglar så himla mycket. Stänger av sig och håller på. Senaste dagarna har den inte tagit emot sms heller. Jag måste smsa mig själv för att kunna få andras sms. Jättedumt

Så jag har nu beställt en HTC Wildfire. En RÖD! :D Jag är lycklig. Den fanns i röd ^_^



Så ser den ut :D

Ska se om man kan hitta nån billig internetgrej också så jag kan använda den fullt ut.


Jag är hur som helst jätteglad och hoppas att den levereras snart. Står 1-3 arbetsdagar. Men den har jag hört förut... Tog mig två veckor förra gången det stod så. Men jag  har inget större brådska.


Jag hoppas ni får en bra Nyårsafton!


Hej då 2010!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...