Aj!

Va försiktiga med var ni sätter fötterna!

I morse ställde jag mig upp och kände en väldigt obehaglig kännsla i foten. Kollade ner och märkte att jag hade trampat på mitt örhänge. Tänkte att om jag lyfter upp foten så lossnar det. Lyfter upp foten men nej, det sitter kvar. Jag har alltså lyckats trampa så hårt så att mitt örhänge (örgängen som har trubbiga pinnar!) har gått in i foten och sitter kvar. Tänker "Shit, det här kommer göra ont att ta ut!" Sätter mig ner och försöker dra ut den på snabbast och bästa möjliga sätt.

Gjorde fortfarande himla ont men det var inte hål. Vilket jag tyckte va väldigt konstigt för trubbiga örhängen som lyckas gå igenom tjock fot-hud, det är inte logiskt att det inte blöder. Sträckte mig efter mina strumpor och när jag skulle sätta på mig så; Blod. Tänkte väl det... Blev plåster och vilning av foten innan strumpan fick åka på.

Helt onödigt att berätta det här kanske men hur som helst, jag ville det.


Jag börjar bli TOKIG på att blogg.se krånglar så himla mycket!



Ha det bäst! Och akta fötterna.



/CH

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Ja, jag har också märkt det : o Ska nog ha kvar min på blogspot. ^^

2010-02-14 @ 22:11:57
Postat av: Malin Bronse

Aaaw, fett jobbigt >.<



Det är nog bara tillfälligt för jag tror de gör om lite ^^

2010-02-15 @ 20:10:07
URL: http://www.malinbronse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...