Brann i skolan

Igår brann det i skolan. Eftersom det var vårt typ 18-20onde brandalarm (jag överdriver inte, folk har satt igång de så många gånger sen vi började tvåan - typ 11 gånger på 8 dagar när de var som jobbigast...) så trodde alla att det var nån som drev med oss den här gången också så vi satt kvar i datasalen (högst upp, på sjunde våningen) och vår lärare gick tilll dörren och stirrade på oss och "Come on guys, lets go!". Vi typ "Måste vi...?" När kom ut på parkeringen hörde jag att nån sa att det faktiskt brann på riktigt. Jag hörde många olika berättelser om hur det gick till. Det enda jag vet säkert är att det brann i ett skåp (som om jag förstod det hela rätt var låst också...?). Vet inte riktigt hur det gick till, om nån hade tänt på ett papper eller hur det nu var. Hörde som sagt olika anledningar.

Jag har nyss skrivit klart min redovisning om Du-reformen, så nu ska jag gå och skriva ut den och öva in det.


Ha det bäst!


/CH


Och hallå, ingen kommenterar längre (bara Lollo och Molle, som är bäst ^_^). Är det nån som läser? Kanske ska ta bort bloggen? :/



Morr på er!

Kommentarer
Postat av: Malin Bronse

NEJ DU SKA INTE TA BORT BLOGGEN DÅ BLIR MOLLE LEDSEN. :'(

2010-02-02 @ 21:55:33
URL: http://sweetjack.blogg.se/
Postat av: Kattsång

INTE TA BORT :( Det är fler som läser, tro mig :O

2010-02-03 @ 16:56:44
Postat av: Malin Bronse

Sv: Ja han är superhäftig! Aah, han är så cool =D

2010-02-06 @ 11:43:01
URL: http://www.malinbronse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...