Host host, snörvel

De säger att den här vintern är det rekordfå som blir sjuka, eftersom så många är så noga med sin hygien. Jag är TOKnoga. Jag tvättar händerna så fort jag kommer hem och bär med mig desinfektionsmedel i ryggan. Ändå lyckas jag bli en av de få som blir sjuka. Tur för mig så har jag bara fått en förkyldning men ändå. Känns så typiskt. Jag som är så noga... Orkar bara sitta i soffan hela dagen och stirra på TV. Inte bra, jag har läxor att göra...



Hoppas ni mår bättre än jag just nu!


Ingen kram idag ;)


Ha det bäst!



/CH

Kommentarer
Postat av: Kattsång

Jag vet verkligen hur det känns, jag är likadan med antisjuknojjan. Och så blir man sjuk ändå..

2010-01-19 @ 08:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...