Ny favoritfilm? Bra nära i alla fall!



I går var jag och familjen och såg Avatar på bio. Helt underbar film. Jag har tänkt på den jättemycket sen vi såg den. Den var verligen helt underbar. Vet inte riktigt varför jag fastnade så mycket för den men av nån anledning gjorde jag det. Den är så sjukt bra. Gillar den verkligen grymt mycket.

För de som är intresserade; jag har gjort "bilden" själv (jag tog bilden från internet och la till texten). Jag sparade en utan "Helt underbar!" på också men ville inte lägga upp den på bloggen.

Nu ska jag gå och fortsätta med photoshop ett tag tror jag. ^_^


Ha det bäst!


/CH - som nu önskar att hon var en Avatar

Kommentarer
Postat av: Malin Bronse

Visst blev man medtagen eller vad man säger! :)

2010-01-06 @ 16:23:31
URL: http://sweetjack.blogg.se/
Postat av: CH

Verkligen!

2010-01-17 @ 01:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...