Önskelista :D

Nu är det ju faktiskt så att jag blir 18 om 23 dagar :D Så jag har skrivit ihop en liten önskelista ^^ Den är inte helt klar. Vet att det var något mer jag skulle skriva men har glömt vad det var för tillfället. Lägger väll till det när jag kommer på det :P Hur som helst:

  • Spabesök
  • Systemkamera
  • Jobb
  • Elektriskt trumset
  • Extern hårddsisk
  • Backup-CDskivor till datorn
  • Pengar
  • Presentkort:

H&M

Åhlens

Lagerhouse

Klädaffärer

  • CS4/CS5 (datorprogram vi använder i skolan på medialektionerna)
  • 3D studio Max (också datorprogram vi använder i skolan på medialektionerna)
  • Kaktusar
  • Pyssel
  • Scrapbookingsaker
  • HTCmobil (sån som pappa har)
  • Playstation
  • Wii (hellre Wii än playstation!)
  • PSP (playstation portable – liten spelapparat kan man säga)
  • Internet-dongel
  • Tejprullhållaren från Lagerhouse som ser ut som ett stort kassettband
  • Den hjärtformade bakformen från lagerhouse
  • Hamburgartelefonen från lagerhouse
  • Övningskörningstillstånd
  • Datormus (en bra!)
  • Bil
  • Cykelhandtag (pappa vet vad jag menar)
  • Resa till USA
Ha det bäst!

/CH

Kommentarer
Postat av: Mozter

Oj då Linen ..inga dåliga grejer.. ja Mozter har nog dessvärre inte råd med hälften av sakerna :-(

Men kalas blir det väl ändå :-) Kram kram

2010-07-19 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...