iPod Touch 4g 32gb

Jag vill ha en iPod Touch 4de generationen 32 gb. Jag vill inte bara ha den bara för att vilja utan jag har bra anledningar.

Jag köpte förut en iPod Classic menn den är så himla stor och tjock att jag inte kan ha den i byxfickan på tunnelbanan. Eller jag kan ha de där om jag lägger ner den när jag står upp men den är svår att få upp igen och jag kan inte få ner den igen, när jag sitter ner. Och jag vill ju kunna lyssna på tunnelbanan. Så jag använder den nästan aldrig. Vilket känns som väldigt slösade pengar... En iPod jag bara använder ibland.

Jag vill också ha en iPhone men jag vill samtidigt ha en mobil med knappar så därför passar en iPod Touch jättebra för den har de funktionerna jag vill ha från iPhonen PLUS att den kan jag få plats med i byxorna och därför kunna ha med mig hela tiden och kunna lyssna.

Så jag funderar på att köpa en iPod Touch 4g med 32 gb. Fast den är dyr... Måste fundera ordentligt på det.





Ha det bäst!



/CH

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja... Jag med!

Blev så besviken när jag insåg att jag inte kunde köpa en här! Eller, det kan jag, men de är fortfarande dyra och man har ingen garanti! Och det är ju helknas! För inte har vi råd att köpa nya telefoner bara så där :P

Jag kanske kan dra med dig lite till kyrkan i jul så att du kan jobba? På så sätt kan du tjäna ihop lite stålars nu när Simon, jag och Jocke inte är där nästa termin :)

2010-11-07 @ 14:20:24
URL: http://elpiano.blogg.se/
Postat av: Linen

Jag vet inte om du kommer se det här men ändå ^^



Ja, det va synd. Trodde de va mycket billigare där än här :O

Det skulle va jättekul ^^

Passar på att svara på kommentaren på mitt inlägg där jag är svullen igen:

Va sött du skrev och jag ska skriva ett mejl till dig :D

2010-11-08 @ 18:17:27
Postat av: Emma

En storasyster ser allt!!

2010-11-18 @ 16:23:52
URL: http://elpiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...