Krogen ;)

Haha, nej då. Eller... Jo. Eller? Vet inte skillnad på de :P

Hur som helst. I tisdags fyllde en kompis och klasskompis till mig 18 så vi ska ut i morn och fira henne. Vi ska ut och dansa.

Och nej, jag tänker inte dricka. Har aldrig druckit mer än typ sex klunkar vin (och det med vuxet sällskap - där två av de vuxna var mamma och pappa). Vågar inte dricka ute när jag aldrig gjort det förut. Och alkohol är inte min grej. Tycker det är fjantigt att dricka bara för att dricka, bara för att bli full. Vad är meningen? Hur som helst, nu ska jag sova för klockan är snart midnatt. Som tur är, är jag ledig i morn.

Yey ^^

God natt!

Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...