Min vän i USA

För er som inte vet så har jag under de senate månaderna fått kontakt med en kvinna (ca 45 år tror jag) i USA som också har Möbius Syndrom och har gjort en väldigt liknande operation som jag. Vi har pratat rätt mycket och har blivit vänner. För en dryg vecka sen (var det kanske t.o.m. två?) bad hon mig om min adress för hon ville skicka något till mig. Hon gör egna saker. Allt möjligt jättefint gör hon. Har sett några bilder. Så jag antar att det är någon hon har gjort själv som hon har skickat.

Och nu har det kommit! Det ligger ett paket i mitt namn från henne hos posten. Jag är så nyfiken på vad det är!

Hon är ju så snäll och skickar det här till mig så därför har jag tänkt att jag ska ta min filmkamera och göra en liten film där jag presenterar min familj och vänner, mitt hus, går runt lite i Stockholm, kanske i skolan osv. Det tror jag att hon skulle kunna bli glad för. Det skulle jag bli iaf. Tänkte att jag kan lägga den på en DVD/CDskiva och skicka över. Det är ju roligare att få det så än att bara skicka över i ett mejl också. Jag ser fram emot att göra den.

Om nån av er vill bli presenterade/vara med så är det bara att säga till.


Ne, nu ska jag gå och tävtta mig och sen ska jag nog åka och hämta mitt paket. Jag är så nyfiken!


Ha det bäst!


/CH

Kommentarer
Postat av: Emma

Öhm... Menar du verkligen det du skriver? Du menar väl att du ska presentera alla saker för henne. Inte att du ska presentera henne för oss när du ska göra en videofilm om oss? Eller har jag fel?

2010-11-20 @ 18:02:40
URL: http://elpiano.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag förväntar mig självklart ett mail när du har kommit hem och sett vad hon har skickat! Och att du skypar i morgon vid frukosten för längre än så vill jag inte vänta!!

<3

2010-11-20 @ 18:03:55
URL: http://elpiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...