Hej då

Om några timmar (vet inte när, för de har inte ringt från sjukhuset än) åker jag in till sjukhuset! Så hej då bloggen på ett tag. Jag finns på mobilen under veckan och kommer även ha en hyrd telefon i rummet. Ring helst till den för den är lättare att hålla i, lite lätt nerdrogad av smärtsillande, skulle jag tro. Hör av er till mig eller mina föräldrar för nummer till den. Vi lär väl veta det ikväll nån gång.

Får äta fast mat fram till midnatt (ikväll) och fram till 6:00 i morgonbitti får jag dricka 'klara' drycker. Dvs te och kaffe utan mjölk, vatten och nån slags juice. Efter det är det tom mage som gäller. Opereras nån timme senare skulle jag tro. Operationen tar upp till sex timmar har jag för mig att de sa. Sen blir det uppvaket i nån timme. Är inte vaken förrän sen eftermiddag skulle jag tro. Och då är jag lite lätt groggy ;) Så ni som har tänkt att hälsa på; kom på tisdag och frammåt. Besökstider på min avdelning är mellan 13 - 19. Välkomna ^^ Kommer vara übersvullen i ansiktet. Så ni är berädda på det.

Nu ska jag gå och packa ihop det sista.

Ha det bäst!



/CH - nu med dinosaurier (fjärilar fast tunga = dinosaurier) i magen!

Kommentarer
Postat av: Emma the almighty!

Det kommer gå jättebra! Försök att sova ordentligt så löser det mesta sig!

Glöm inte vad du lovat!!!

Sms till mig i överflöd!!!!

Kram! <3

2010-10-10 @ 15:49:26
URL: http://elpiano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...