Stygn, tejp och häftstift borta - nästan

Alla stygn, tejpbitar och hälften av av alla häftstift jag har i huvet är borta. Det känns jättebra. Jag är glad. För glad för att kunna sova. Haha, klockan är nästan midnatt och jag kan inte sova. Låg ett bra tag i sängen men insåg sen att det inte var någon idé så jag gick ner till TVn och min dator.

Jag har inte tagit några bilder på hur jag ser ut utan tejpen (bara några på mobilen men det är så krångligt att ladda över) så ni får bilder, förhoppningsvis, i morn. Hoppas ni kan vänta. ;)

Jag är fortfarande svullen men det är MYCKET bättre. Kollade på bilder från första dagen, som pappa tog (kan kanske lägga upp de om han kan skicka de till mig) och jag är SÅÅÅÅ mycket mindre nu! Det är jätteskönt. Både fysiskt och psykiskt. Det spänner inte lika mycket längre i kinderna. Kändes som jag hade två stora bollar upptryckta i kinderna. Nu känns det mer som... det har fastnat en matbit under kinderna? Haha, ne men jag vet inte riktigt. Det känns mest nu bara, inte spänner på samma sätt. Jätteskönt. Det känns verkligen som att det börjar bli (väldigt) bra nu. Det känns jätteskönt. I början var det bara jobbigt.

Vet ni? Vet ni? Vet ni? :D :D :D Jag kunde äta idag! Jag har inte ätit "riktig" mat sen förra söndagen. Det är 10 dagar. 10 dagar av oboy och soppa. Fatta hur trött jag är på att dricka! Jag kan inte tugga så bra alls så jag kan bara äta lättuggat så det blev köttfärssås med sönderkokta makaroner. Det är vanlig, tillagad mat. Efteråt blev det t.o.m. glass. Förstår ni min lycka? Tuggbar mat ^_^ Lycka!

Nu blir det att kolla lite på TV, skype-chatta lite mer med min amerikanske vän och sen när jag är trött nog; gå och sova.

Hoppas ni andra sover. Tur för mig att jag är sjukskriven och kan va uppe, annars skulle jag va helt slut i morgon när jag vaknar.

Juste, resten av häftstiften ska ut på fredag. Det känns jätteskönt för det känns som att då kan läkningen börja helt. Jag läker ju nu också men det är ändå ett "minihinder" kvar innan det är bara läkning.

Tips: Pilla inte på nyfådda ta-bort-häftstift-sår... -.- Det gör ont...


Ha det bäst!



/CH

Kommentarer
Postat av: Mozer

Fniss, HÄRLIGT Linen att läsa att du är på så gott humör. :-) Då läker det ÄNNU bättre. Skönt att du börjar kunna äta ordentligt ! Heja Heja !!



STOR STOR KRAM Från Mozter o co :-)

2010-10-21 @ 21:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...