Håltimme

Sitter nu i skolans... "bibliotek". Biblioteket består av ett litet litet rum med tre bokhyllor med böcker i, ett lite större bord (som är på tok för högt om man gämför med stolarna. Inte snällt mot oss korta :P ) och ett lite mindre bord (som istället är superlågt :P ) och ett pyttelitet borddär det står några tidningar. Vet inte om jag skulle kalla det bibliotek men men. Skolan gör det iaf.

Hur som helst. Sitter här inne och skriver till er. Det har nu gått en timme på min lunch/håltimme och jag har nu bara två kvar... Jippie... Jag har två lektioner som vardera är 1,5 timme. Lektionerna är tillsammans lika lång som min lunch. Suck på mitt schema... Oh, well. Vad kan man göra?

Kanske kan skypa med Emma? Har ju skype på den här datorn. Fast hon måste säkert plugga. Kan testa iaf.

En kul sak är att Rebecca (en tjej i min klass) och jag är anvariga för vår klass studentskiva. :) Så det ska bli kul att fixa.

På lördag är det en månad kvar till min operation! Woho!


Ne, nu ska jag gå.

Ha det bäst!


/CH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...