Arg på skolan... igen

Sitter i skolan och pluggar.

Förra veckan sa min mentor och handledare för mitt projektarbete att projektarbetet ska in idag och att projektrapporten och loggboken ska in på fredag. Jag dubbelkollade med henne i fredags att det fortfarande gällde.

När jag i morse kommer till skolan får jag reda på att hon har sagt fel och att rapporten och loggboken ska in IDAG! Jag satt tack och lov och fixade till min loggbok igår men jag hade inte börjat på rapporten än. Så jag har suttit hela medialektionen, hela den här håltimmen (på ca tre timmar) som snart är slut och skrivit på min rapport och är långt ifrån klar.

Det är inte första gången såna här saker händer i den här skolan...

Jag och två andra klasskompisar hade tänkt på och träna på en sak som heter Zumba, efter skolan idag och jag hade verligen sett fram emot det men nu måste vi ställa in det för att vi ska ha någon chans att hinna klart med våra projektrapporter!



AAAAAAAAAAAAAARG!




Nu börjar snart min lektion, så måste gå.



Ha det bäst!


/CH - MORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...