Plugg, plugg, hår

Jepp jepp, sitter och pluggar nu. Arbetsmiljö och säkerhet, heter kursen. Den är sååååå rolig... Men men. Har fått MVG på allt i den kurse hittills så bara plugga på, så jag får det på provet också. Gör det inte roligare för det...

Om 1,5 månad är det över, så det är skönt iaf!





Haha, min fina pluggutstyrsel. Dock fel brillor, har mina glasögon när jag pluggar, inte solbrillor ;)


Jag är väääldigt nöjd med håret den här gången. Just nu iaf ^^


Nu ska jag fortsätta plugga, för snart kommer päronen hem och då blir det inte lika lätt att koncentrera sig :P


Ha det bäst!



/CH - med sommarlängtan!

Kommentarer
Postat av: Mamma :)

Puss på dig!

En av Päronen...

2011-04-21 @ 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...